Is de levertijd van de bestelling al verlopen? En heb je nog niets gehoord van de webshop omtrent de actuele leverstatus? Dan raden wij je aan om onderstaande stappen te doorlopen.
1: Controleer de Track & Trace link
Mocht je van de webshop een Track & Trace link hebben ontvangen controleer dan wat de huidige status is van de levering. Wellicht heeft jouw pakketje vertraging opgelopen bij de bezorgdienst die jouw bestelling moet leveren.
Wanneer de Track & Trace link aangeeft dat het pakket bezorgd is, maar je niets hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de webshop. De webshop kan dan een onderzoek laten instellen bij de pakketbezorger.
2: Controleer het bezorgadres
Pak nogmaals je orderbevestiging erbij en controleer of je het juiste bezorgadres hebt opgegeven. Zo niet, neem dan contact op met de webshop.
3: Controleer je brievenbus
Bekijk of je mogelijk een “Niet Thuis Bericht” hebt ontvangen van de bezorgdienst die jouw bestelling moet leveren. Wellicht heeft de bezorgdienst een nieuw bezorgmoment gepland of is de bestelling bij een van je buren afgeleverd.
Is het onduidelijk waar je bestelling zich bevind?
In dat geval adviseren wij je om eerst contact op te nemen met de desbetreffende webshop. De contactgegevens van deze webshop vind je terug in de orderbevestiging die je van beslist.nl hebt ontvangen.
Let op: De webshop is verantwoordelijk voor de zending tot het moment dat jij de bestelling hebt ontvangen. Ze kiezen zelf welke pakketbezorger de bestelling verwerkt. Pas na ontvangst gaat de verantwoordelijkheid op jou over.
Mocht je er samen met de webshop niet uitkomen neem dan contact op met de klantenservice van beslist.nl. Wij gaan dan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.