Is de levertijd van je bestelling al verstreken en heb je nog niets gehoord van de webshop over de actuele leverstatus? Dan raden we je aan om de volgende stappen te volgen:
1: Controleer de Track & Trace-link
Heb je van de webshop een Track & Trace-link ontvangen? Controleer dan de huidige status van de levering. Het kan zijn dat je pakketje vertraging heeft opgelopen bij de bezorgdienst die verantwoordelijk is voor de levering van je bestelling.
Als de Track & Trace-link aangeeft dat het pakket bezorgd is, maar je hebt niets ontvangen, neem dan contact op met de webshop. Zij kunnen een onderzoek instellen bij de pakketbezorger.
2: Controleer het bezorgadres
Kijk nogmaals naar je orderbevestiging en controleer of je het juiste bezorgadres hebt opgegeven. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de webshop.
3: Controleer je brievenbus
Controleer of je mogelijk een “Niet Thuis Bericht” hebt ontvangen van de bezorgdienst die verantwoordelijk is voor de levering van je bestelling. Het kan zijn dat de bezorgdienst een nieuw bezorgmoment heeft gepland of dat de bestelling bij een van je buren is afgeleverd.
Let op: Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL geen niet-thuisbriefjes meer achter. Je ontvangt een bericht via e-mail of een melding in de PostNL-app. Op de website van PostNL kun je ook met je track & trace-code zien waar je pakket zich bevindt.
Is het onduidelijk waar je bestelling zich bevindt?
In dat geval adviseren we je om eerst contact op te nemen met de desbetreffende webshop. De contactgegevens van de webshop vind je terug in de orderbevestiging die je van beslist.nl hebt ontvangen.
Let op: De webshop is verantwoordelijk voor de zending tot het moment dat jij de bestelling hebt ontvangen. Zij kiezen zelf welke pakketbezorger de bestelling verwerkt. Pas na ontvangst gaat de verantwoordelijkheid over op jou.
Mocht je er samen met de webshop niet uitkomen, neem dan contact op met de klantenservice van beslist.nl. Wij zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.