Heb je het gevoel dat je betaling via beslist.nl is mislukt of is geweigerd? Lees dan hieronder hoe je dit zou kunnen controleren.
Betaald met iDEAL, maar geen orderbevestiging ontvangen?
Heb je betaald met iDEAL en weet je niet zeker of je bestelling is gelukt, controleer dan of er geld van je rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen.
Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om eerst de instructies in het artikel Geen orderbevestiging ontvangen op te volgen. Mocht je ook na het nemen van deze stappen de orderbevestiging niet hebben kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan controleren wij graag even of de bestelling goed is ontvangen.
Afgekeurde creditcard betalingen
Wanneer je betaalt met je creditcard kan het gebeuren dat de creditcardmaatschappij je betaling weigert. Helaas hebben wij geen inzicht in de redenen. In dat geval is je bestelling automatisch geannuleerd en zal er niets worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats de bestelling dan opnieuw en kies deze keer voor iDEAL of Bancontact / Mister Cash.
Lukt het niet om de betaling af te ronden neem dan contact op met de klantenservice van beslist.nl. Wij gaan dan ons best doen om je zo goed mogelijk te helpen.