Geen orderbevestiging ontvangen

Heb je je bestelling afgerond maar nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan om onderstaande stappen te doorlopen.

  1. Controleer of je je in de inbox bevindt van het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.
  2. Mogelijk is de orderbevestiging door je e-mailprovider als ongewenst gemarkeerd. Controleer daarom of de orderbevestiging wellicht automatisch in een map voor ongewenste e-mails is geplaatst.
  3. Heb je de orderbevestiging nog niet gevonden, wacht dan tot minimaal een uur na het afronden van je bestelling en herhaal de eerder genoemde stappen.

Mocht je na het nemen van deze stappen de orderbevestiging niet hebben kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Samen controleren we of het e-mailadres klopt dat je bij de bestelling hebt opgegeven, zodat wij je de orderbevestiging opnieuw kunnen toesturen. Omdat de bestelinformatie direct is doorgestuurd naar de betreffende webshop is het daarnaast aan te raden om de wijziging ook bij hen door te geven. Ze kunnen je dan informeren over de levering.