Mijn product is incompleet geleverd

Wanneer je product incompleet is geleverd, controleer dan voor alle zekerheid nogmaals de verpakking. Mocht het missende onderdeel inderdaad ontbreken neem dan contact op met de desbetreffende webshop en maak het probleem kenbaar. De contactgegevens van de webshop vind je terug in de orderbevestiging die je van beslist.nl hebt ontvangen.

Je hebt uiteraard recht op een compleet product met alle accessoires die je op voorhand zijn toegezegd. Mocht de levering niet compleet zijn, dient de webshop dit netjes voor je op te lossen. Een webshop kan besluiten om het missende onderdeel na te leveren of het pakketje te vervangen. In het laatste geval dient het product te worden teruggestuurd naar de webshop. Hiervoor hoef jij in dit geval niet de kosten te dragen, maar draag je wettelijk gezien wel het risico voor verlies, diefstal of schade tijdens de retourzending. Afhankelijk van de waarde van het product is het aan te raden om het product bijvoorbeeld aangetekend terug te sturen.

Mocht je er samen met de webshop niet uitkomen neem dan contact op met de klantenservice van beslist.nl. Wij gaan dan ons best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen.